Přejít na obsah stránky

Mrazy polevily a vyšší denní teploty přilákaly mnohé odběratele na zazimované rekreační objekty, kde na ně čekalo nepříjemné překvapení v podobě viditelného úniku vody a tím i vysoké faktury za odběr vody. Pracovníky společnosti VS Chrudim bylo zaznamenáno hned několik případů navýšené spotřeby odebírané vody i z trvale neobývaných nemovitostí jako jsou právě chaty a chalupy.

Před příchodem zimního období byli zákazníci upozorněni na nutnost ochránit vodoměr před mrazivým počasím, nicméně je potřeba, aby si odběratelé (a hlavně vlastníci rekreačních objektů) překontrolovali technický stav pojišťovacích ventilů u kotlů, či bojlerů, apod.  Ve výše uvedených případech zřejmě docházelo delší dobu k úniku vody právě kvůli špatnému technickému stavu ventilů.

VS Chrudim doporučuje  všem svým odběratelům, aby pravidelně kontrolovali své vodoměry. Pokud prokazatelně nedochází v nemovitosti k odběru musí vodoměr stát! V opačném případě je třeba překontrolovat možná místa úniku vody – zmíněný ventil, protékající WC, špatné těsnění u napouštěcího ventilu u pračky, a jiné.

Aby byla vzniklá škoda co nejmenší, je lepší, když se zákazníci co nejdříve obrátí na nejbližší povozní středisko společnosti VS Chrudim. Potřebné kontakty najdou v sekci MOJE OBEC, k dispozici je jim také zákaznická linka 844 11 44 55.

Přejít na navigaci