Reklamace a stížnosti

Drobečková navigace

zpět

Pokud si myslíte, že z nějakého důvodu nebyly splněny nebo byly poškozeny vaše nároky vyplývající ze SMLOUVY o dodávce pitné vody a odvádění odpadních vod, je možné provést reklamaci.

V takovém případě je třeba postupovat podle Reklamačního řádu.

Co lze reklamovat?

U dodávek pitné vody:

  • jakost dodávané pitné vody
  • množství dodané pitné vody
  • tlak dodávané pitné vody
  • správnost fakturace

U odvádění odpadních vod:

  • odvádění odpadních vod v dohodnutém rozsahu a stanoveným způsobem
  • množství odváděných odpadních vod
  • správnost fakturace

Jak reklamovat?

Reklamaci uplatňuje odběratel:

  • písemně na adresu: Vodárenská společnost Chrudim, a.s., Novoměstská 626, 537 01 Chrudim
  • e-mailem na adresu: vschrudim@vschrudim.cz
  • osobně na ústředí společnosti v Chrudimi (adresa viz výše) po předchozí telefonické domluvě
    s technologem společnosti (reklamace jakosti pitné vody), s vedoucím či referentem technického
    oddělení, vedoucím či technikem provozu (množství a tlak dodané pitné vody, odvádění
    odpadních vod), zákaznického oddělení (reklamace fakturace). O uplatnění reklamace musí být
    odběratelem podepsáno písemné vyhotovení reklamačního protokolu
  • telefonicky 24 hodin denně: pouze v případě reklamace jakosti dodávané pitné vody nebo
    odvádění odpadních vod, kdy může dojít ke škodě na majetku nebo ohrožení zdraví osob. Na
    zákaznické lince: 844 11 44 55, nebo na nepřetržitý dispečink společnosti na tel. č. 469 66 99 11

Písemná reklamace musí obsahovat:

  • jméno a příjmení odběratele
  • adresu odběratele, pokud možno telefonní číslo a e-mailovou adresu
  • adresu odběrného místa

Přejít na navigaci